דלג לחלק העיקרי

יצירה שיתופית של ידע בקהילות מוגברות טכנולוגיה

עדי קידרון

  • מר עדי קידרון - תלמיד מחקר
    קבוצת מחקר: 
    פרופ' יעל קלי
    מוסד אקדמי: 
    אוניברסיטת חיפה

    מר עדי קידרון

    תלמיד מחקר לקראת תואר שלישי במגמה לטכנולוגיות בחינוך, החוג להוראה למידה והדרכה, הפקולטה לחינוך, אוניברסיטת חיפה.

    בהנחייתה של פרופ' יעל קלי, לומד וחוקר חשיבה והבנה בינתחומית ודרכים לקידומן באמצעות קהילות למידה מוגברות-טכנולוגיה. המחקר נערך בגישת design based research ובמסגרתו פותח מודל הוראה המיושם כקורסים אקדמיים בינתחומיים.

    במקביל למחקר האקדמי, מוביל ומנחה מיזם שנערך תוך שיתוף פעולה בין מרכז LINKS לבין "קדימה מדע" (World ORT) ומטרתו יישום המודל, אשר פותח במסגרת המחקר, בשלשה בתי ספר תיכוניים. מורים נציגים מכל בית ספר עוברים הכשרה בפיתוח והפעלה של יחידות הוראה בינתחומיות המבוססות על קהילות למידה מוגברות-טכנולוגיה.

    מעצב הוראתי (instructional designer) במקצועי מזה 18 שנים. במסגרת זו עבדתי בחברות שונות של טכנולוגיה חינוכית ופיתוח הדרכה (עת הדעת, בריטניקה מערכות ידע, Edunet/ Emblaze, מדור הדרכה באמצעות טכנולוגיה צה"ל, מח' הדרכה אמדוקס, Eduself, BetterTV).

     

    MA - תקשורת ומחשבים בחינוך, אונ' תל אביב

    BA - פסיכולוגיה, אונ' תל אביב

    BA - ביולוגיה, אונ' תל אביב

     

    תכניות לעתיד: לטייל בעולם בקראוון, לגדל סוס, להדליק משואה ביום העצמאות.