דלג לחלק העיקרי

יצירה שיתופית של ידע בקהילות מוגברות טכנולוגיה

משחקים רציניים

Richter, G. Raban, D.R. and Rafaeli, S. (2015). Studying Gamification: the Effect of Rewards and Incentives on Motivation. P. 21-46, Chapter 2, In T. Reiners & L. C. Wood (Eds), Gamification in Education and Business. Springer

Abstract Gamification is the use of game design elements in non-game contexts to encourage a desired type of behavior.  In recent years gamification systems have been applied in marketing   as well as non-business contexts such as politics, health, or interactive

משחקים משחק המונים בליל המדענים 2014 אוניברסיטת חיפה

גנית ריכטר הציגה בליל המדענים 2014 משחק להמונים. הקהל הרב שלקח חלק באירוע הוזמן להתנסות במשחק על

מועד האירוע: 
16/12/2014 - 12:00

הפקולטה לניהול- החוג לניהול מידע וידע
מזמינים אתכם לסמינר:
Persuasive Avatars: Using Avatars to Change What We Think and Do
Béatrice Hasler
PhD, University of Zurich
ב- 16 לדצמבר 4102 , חדר 207 , קומה 2 בבניין ג'ייקובס, אוניברסיטת חיפה

ecis 2014

גנית ריכטר הציגה בכנס ECIS 2014 את המאמר:
Score Keeping Function in a Knowledge Sharing Game
שנכתב ע"י גנית ריכטר, דפנה רבן ושיזף רפאלי

networked society
מועד האירוע: 
17/09/2014 - 09:00

בהמשך המסורת שהחלה עם הקמת המרכז, קהילת LINKS מתכנסת שוב למפגש מרתק של יומיים ובמהלכם יתקיימו הרצאות אורח, סדנאות ומפגשים סביב העשייה  הסינרגטית במרכז, הרעיונות החדשים ושיתופי הפעולה בין חוקרים.

מועד האירוע: 
13/10/2013 - 09:00
בהתרגשות גדולה ובשמחה אנו מזמינים אתכם ליטול חלק בכינוס LINKS הראשון, אשר מתקיים בימים ראשון ושני, ט'-י' בחשון ת
גנית מקבלת את הפרס

מזל טוב לגנית,
על זכייתה בפרס הדיקן של הפקולטה לניהול על פרסום מדעי במסגרת LINKS. 

שיזף רפאלי - BOOK, MOOC או שוק? טכנולוגיה והשכלה על קצה הצוק?

הרצאתו של פרופ' שיזף רפאלי במסגרת מועדון ההוראה באקדמיה 2.4.2014 אוניברסיטת חיפה

 

עמודים