אפיון והטמעת מערכת monday בחברות וארגונים 

מאנדיי מערכת ניהול לקוחות

בכל ארגון או חברה גדולה, ישנה כמות גדולה מאוד של מידע שבאמצעותה העסק מתנהל. זה יכול להיות הפרטים והמידע על הלקוחות, המידע על שרשרת האספקה או כל נושא אחר שקשור בתפקודו של העסק. היכולת להשתמש בטכנולוגיה ולקחת את המידע הקיים ולעשות בו שימוש יעיל, היא ללא ספק משהו שיכול להרים כל עסק ולאפשר לו לצמוח ולהצליח.

מערכות התוכנה שמטרתן לסייע לעסקים בניהולו ובתפקודו השוטף של העסק הן מערכות ה – CRM. הן מאפשרות לבעל העסק מגוון עצום של יכולות ואפשרויות, שמסייעות לו לקדם בצורה משמעותית את יכולותיו של העסק, ואת השירות שהוא מעניק ללקוחות שלו.

מערכת ה – CRM תוצרת כחול לבן: Monday

ישנם מערכות CRM רבות בשוק אשר פותחו על ידי חברות שונות מרחבי העולם. אולם מערכת ה – CRM של מאנדיי או בשמה המלא מאנדיי. קום בע"מ, הייתה ועודנה חברה כחול לבן אשר החלה את דרכה בשנת 2010 ככלי פנימי בחברת WIX הישראלית. לאחר כשנתיים יצא המוצר מוויקס, והחל את דרכו העצמאית בשם daPulse.

העובדה כי מדובר על מערכת ישראלית, היא לא הסיבה שכדאי לכם לשלב אותה בחברה או בארגון שלכם, מאנדיי היא מערכת CRM מהמובילות בעולם, המחזיקה בלא מעט יתרונות על פני מערכות אחרות, שגורמות לה להיות מערכת שתתאים בצורה טובה לחברות וארגונים רבים.

היתרון הגדול של מאנדיי – היכולת שלה להתאים את עצמה אליכם

כאמור, למאנדיי ישנם לא מעט יתרונות שגרמו לה להיות אחת המערכות המובילות בעולם. אולם היתרון הגדול של המערכת הוא ללא ספק הגמישות שלה והיכולת להתאים אותה לצרכים ולמבנה הארגוני של החברה או הארגון שלכם.

כאשר אתם מבצעים הטמעה של מערכת מאנדיי אצלכם בחברה, המערכת מבינה את הצרכים והמבנה הארגוני שלכם, ומאפשרת לכם מגוון רחב של אפשרויות בכדי לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. עובדה זאת מקלה על הטמעת המערכות ולמידתה, ומאפשרת לחברות וארגונים להתרגל לשימוש בתוכנה בצורה קלה ומהירה הרבה יותר.

מה הדרך הטובה ביותר להכניס את מאנדיי לשימוש אצלי בעסק?

אם החלטתם שמאנדיי היא המערכת שאותה אתם רוצים להכניס לשימוש אצלכם בחברה או בארגון, כדאי שתכירו את האפשרות להטמעת המערכת באמצעות חברה המתמחה בכך.

העובדה כי העסק או הארגון שלכם צריכים להמשיך ולתפקד באופן רצוף, משהו שקשה מאוד לעשות בזמן החלפה של מערכת, מצריכה מישהו חיצוני שמכיר את צורת ההתנהלות עם המערכת בצורה טובה, שיוכל להדריך אתכם ולסייע לכם לצלוח את תקופת המעבר בצורה הכי חלקה וטובה.

חברה כזאת היא למשל טופמי אשר מבצעת הטמעה של מערכות CRM ובכללם מערכת מאנדיי אצל חברות וארגונים שבוחרים לבצע את התהליך בעזרת המומחים שלה.

כיצד מתבצעת הטמעה של מערכות כמו מאנדיי?

הטמעת מערכת מאנדיי בחברה או בארגון שלכם היא לא משהו של "זבנג" וגמרנו, אלא תהליך ארוך הכולל כמה וכמה שלבים, במהלכם אנשי topme מעניקים את הידע והניסיון הרב שצברו בשימוש עם המערכת, בשביל שגם בחברה שלכם יוכלו להשתמש איתה כמו שצריך. בשלב הראשון מתבצע איתכם אפיון שיסייע לאנשי TopME להבין את הצרכים של החברה שלכם, מה שיסייע להם לבצע את הטמעת המערכת אצלכם בצורה יעילה יותר.

לאחר מכן מתחיל שלב התאמת המערכת לנתונים הקיימים שלכם, ומעבר בפועל אל עבודה עם המערכת. גם לאחר סיום המעבר אל המערכת החדשה, תוכלו להמשיך לקבל תמיכה טכנית ומענה לכל שאלה או בעיה שמתעוררת, כך שתהיו רגועים שבכל מקרה תהיה לכם כתובת לפנות אליה ולקבל מענה מקצועי ומיידי.